Fly like a bird


Ph: Me Nikon D40 18-55

Hej hej ! Just nu befinner jag mig hos farmor i kungslena idag vaknade jag klockan 11. För vi kom fram cirka 4 i morse så det var skönt att sova. Idag har vi varit i Tidaholm där farmor säljer sina keramik handverk. Vi köpte glass och gick runt i småbutikerna där + att jag fotade en hel del. Sedan åkte vi vidare och plockade potatis och jordgubbar. Sedan fick jag världens huvudverk tog en alvedon drack pepsi såg på avatar och skypade med Clara. Snart ska jag äta Tascos mums. Ni få ha det så bra så länge kram

Kommentarer
Postat av: clara

Fin bild! :)

Åh tacos vad gott!

2010-07-19 @ 19:27:43
URL: http://claraawestman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0