BLOGG-PAUS

Hej ni har nog märkt att jag inte har bloggat på ett tag nu, jag har bestämt mig för att ta en bloggpaus. För vem vill sitta vid datan dagarna lång, blogga och blogga.  Jag bloggar inte bara för att blogga liksom utan att jag vill göra vettiga inlägg inte bara känna nu måste jag göra fléra inlägg. Hälre ett bra inlägg per dag än 4-5 stycken dåliga om ni försår hur jag menar?  Jag tar en blogg paus helt enkelt, nu är det sommarlov och jag vill njuta.sommarlov är frihet för mig så jag bloggar då jag har lust och tid osv. Ciao ;)

det finns många väldigt bra bloggar där ute som bloggar 2-3 gånger per dag som gör bra inlägg så det beror väl på person till person om man har tid eller inte!


Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

SVAR: Hihi bra att du håller med :D

KRAM!

2010-06-29 @ 02:29:09
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0