Flower Power


Ph by: Me

Hej! Idag så hade vi handledar dag då vi spelade golf och grillade det gick väl sådär kan man väl säga. Efter det så åkte jag och sara in till stan, mammi skjutsade oss. Då träffade vi Rebecca med då alla vi tre skulle på invigningen på himmlabadet, Linnea skulle vara med men det vart ngt stul med hennes moppe. Det var i alla fall roligt , men hade förväntat mig lite mera , det var hyfsat litet och surf saken var inte klar :S. Vi badade och badade det var skojigt. Efter det så tog Rebecca moppen hem då jag och Sara gick in till stan. Det var öppet så vi gick runt och kollade lite köpte ett vitt vanligt linne tills imorgon, skolavslutning och ett linne från H&M som ni får se imorgon. Vi var så himla hungriga så vi gick och åt på Waynes Coffe vi åt toast gött gött. Sedan tog vi 2:AN hem. Jag sammanfattar denna dagen med étt ord TOPPEN! Men nu ska jag sova så nu säger jag God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0