SUNDSVALL HERE I COME !!!




Photos by; Me Nikon d40 18-55 +  uv filter

Hej hej ! Ett tag sen jag bloggade har varit i stugan i cirka 2 veckor så nu är jag på väg hem. Ska bli riktigt skönt att komma hem som man säger Borta bra men hemma bäst, det stämmer verkligen. 

Har inte orkat blogga men när jag var i stugan gjorde jag: Badade, Plockade svamp, Fotade, Åkte till alingsås , Åkte till götet och bara slappade. Har haft det riktigt bra, vart en del shopping i Göteborg kan visa er senare. Men nu ska jag sluta skriva så det inte blir allt för mycket att läsa för er. Ciao




Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

SVAR: Tack fina du =)

tycker nog med färg!

2010-08-01 @ 20:51:11
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0