Gårdagen


Johnossi- Party with my pain

Gårdagen var grym ! Jag och Ewa tog bussen in till stan cirka 19:00. Vi fick sånt där band sen så gick vi direkt till scenen där Johnossi skulle spela. Vart ska jag börja? Fan vad grym dom var jävligt grym åh fan vilket ös. Så mycket bättre live men jag vill se dom igen. Efter dom hade spelat så försökte jag och Ewa få autograf och det fick vi. Nu har jag en autoggraf på båda armarna hehe. Jag köpte en tröja där det stog Johnossi också var det lite bilder på den eller vad man ska säga. Sedan kollade vi på teddy bears haha grymt roliga med sina björn huvuden eller vad man ska säga. Udda men bra haha alla i publiken hoppade och sjungde till varenda låt nästan. Så det gjorde jag och Ewa med vi försökte i alla fall sjunga med i alla låtar. Folk var galna, vi stod nästan längst fram folk kom och puttades och trängdes. Men jag antar att det ska vara så ? Det var i alla fall grymt roligt att se dom. Sen gick vi och kollade på hofemastero lite granna sen gick vi till en liten scen. Där det inte var så kända som spelade men dom var bra! Vi stacka till donken delade på en pommes, köpte en munk och stack till tivolit och åkte ngn karusell där fan jag jag skrek. Ja jag sammanfattar kvällen GRYM!

p.s ni får bilder senare idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0