En onsdag med Clara


Bjuder :)


VI BJUDER

Hej hej dagen har tillbringas med Clara! Vi började med att cykla till Ica maxi där vi köpte glass,cola och choklad det vart våran lunch gött! Sen drog vi till Media Market där vi spelade spel och såg en snygging haha som vi följde efter lite. Sedan drog vi ner till Birsta jag hittade massor men vad osäker på allt men jag ska nog köpa ett linne som jag såg ett blommigt från hm. Men jag kom hem med ett halsband och en broch rosett. Sedan när vi kom hem så ville timpan att vi skulle komma till maland där vi träffade lite folk . Vi satt mest där vi hade ju inga badkläder med oss satt. Sen så har jag skaffat skype de ä bra de! Men nu ska jag väl typ sova pusshej ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0