Stan med Sara


Sara hittad denna jeansjacka men dock så var den för liten för henne så jag testade den och den var perfekt äntligen hittade jag en jeansjacka !


Jag testade dessa skit snygga brillor GIVE ME! NOT


Jag hittade denna söta/fina klänning från gina för 99 kronor på rean sara tyckte också om den så hon köpte en likadan! :)<3


Bjuder!

Hej idag så var jag som sagt på stan med Sara från klockan 11 till klockan 17:30 det vart ett tag men alltid lika roligt att umgås med denna fina,snälla,omtänksamma tjej! Vi käkade på donken billigt och gott. Vi vandrade runt på stan och kollade i massor av affärer och många som jag aldrig har varit inne i förut. Jag kom hem med en jeansjacka,klänning och bh ni får se bättre bilder imorgon på det. Tack sara för bilderna, glömde min kamera hemma så det vart dessa bilder bättre än ingenting i alla fall! Var hemma klockan 18:00 ungefär när jag kom hem tränade jag och städade och rensade garderoben det behövdes ska jag säga dig! Men nu ska jag förtsätta med tv-tittandet Ciao!



Kommentarer
Postat av: johannaaa

vilken fin klänning! :D vad gärna med i min tävling "gissa bloggaren"! :)

2010-06-15 @ 17:09:57
URL: http://www.johannaastrom.devote.se
Postat av: sanna

även att du köpte ett likadant linne som mig och sara ?

2010-06-16 @ 00:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0