Spider


Photo taken by: Me Nikon d40 18-55 mm iso: 200 osv..

Hej här är en bild som jag tog igår och jag är riktigt nöjd med den nog en av dom bästa jag har tagit okej kanske inte en av dom bästa men är iaf riktigt nöjd med den. Hade inte tackat nej till ett macro just nu , och till denna bild hade det varit perfekt. Men just nu sparar jag pengar till Nikon d90 kamerahuset som går på cirka 8000 kr.

Idag ska vi få besök av några vi känner som vi inte har träffat på flera år sen så är ju vädret inte det bästa så det lär ju bli en hel del bloggande idag! Imorgon är det bestämt att vi åker in till Alingsås, och till veckan blir det Götet. Det är ju så mkt folk nu bara för att det är Gothia så vi åker till veckan ist! :)

                                         
                      Men nu tänkte jag faktiskt gå ut och fota eller hjälpa farmor lite Adios amigos :)

Kommentarer
Postat av: aeel

cool bild:D

2010-08-02 @ 19:51:09
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0