Photoshoot





















1. Ph: Me Nikon d40 18-55
2. Ph: Me Nikon D40 18-55
3. Ph: Me Nikon d40 18-55
4. Ph: Me Nikon d40 18-55
5. Ph: Me Nikon d40 18-55
6. Ph: Sanna eller Clara
7. Ph: Me 18-55
8. Ph: Me Nikon d40 18-55

Hej här är lite bilder från photoshooten jag, sanna och clara hade! Igår så fick jag massor av fina presenter jag åt tårta, öppnade presenter. Cirka klockan 18:00 kom Clara och Sanna vi åt jordgubbar och glass + tårta. Sen såg vi på New moon sen drog vi ut och gick runt och fotade lite här och där. Vi såg en luftballong som vi följde efter det var ngt fel på den så vi såg när den landade och allt. Det var typ hur många som helst som följde efter den och fotade den. Ni får bilder imorgon på den. Men nu ska jag sova för jag ska upp tidigt imorgon , ska springa jordgubbsloppet. Hare så bra Ciao !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0